»Bi bilo seveda lažje, če bi že pred 20 leti načrtovali dvotirno progo.«
»Tudi državni prostorski načrt je sprejet za dvotirno progo, tako da v srednjeročnem obdobju, nekje kmalu po letu 2030, smo prepričani, da bo celotna proga dvotirna.«
»Ko bo nova proga dvotirna – naši načrti so leto 2030 – takrat se bo v enem letu ukinila stara proga in bo namenjena ljudem.«
»Zagotovo bi bilo ceneje, če bi naenkrat gradili dvotirno progo.«
»Tisti, ki pravijo, da je treba za dvotirno progo denar in čas pomnožiti krat dva, zavajajo.«
»Veliko večji okoljski učinek bo država dosegla, če bo nadgradila obstoječe proge in jih spremenila v vsaj delno dvotirne.«
»Mislim, da je prav, da povemo, da imamo v tem trenutku gradbeno dovoljenje za enotirno progo, je pa res, da je predhodna vlada sprejela sklep, da bo ta proga dvotirna.«
»To pomeni, da posledice julijskega udara predstavljajo 20 odstotkov letne izdelave prog.«
»Osebno si kot ministrica in tudi kot Kranjčanka želim, da bi to dvotirno progo dobili čim prej in s čim manj vpliva na okolje in na ljudi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju